Időkorlát Lejárt!

A vásárlási időkorlát lejárt a következő vásárlásánál:

Hamarosan lejár az időkorlát

jegyek vásárlási időkorlátja 01:00 percen belül lejár.
Ezután a foglat helyeket más megvásárolhatja Ön elől.

BROADWAY.HU

Ez az esemény már megrendezésre került, így jegyet már nem tudsz vásárolni rá. Ha részt vettél az eseményen, írj róla értékelést, vagy olvasd el, mások mit mondanak róla!

Zenekari koncert - Bartók, Román népi táncok, Magyar népdalok


Müpa

2019. március 23. 15:30

Sebestyén Márta (ének), Vizin Viktória (mezzoszoprán), Cser Krisztián (basszus) • Vezényel: Fischer Iván
Román népi táncok – Bartók Béla: Román népi táncok
Magyar népdalok – Bartók Béla: Magyar parasztdalok; A kékszakállú herceg vára
A Fesztiválzenekar nem előadja, hanem lélegzi Bartókot, akinek fantasztikus lélekgazdagságát és mély érzésű, őszinte zenéjét egy egész estén keresztül élvezheti a közönség.

„A Fischer Ivánok, Sebestyén Márták, Komlósi Ildikók és Cser Krisztiánok miatt magyar művésznek lenni egy koncertteremben olyan, mint Meryl Streepnek lenni az Oscar-gálán. Kinyílnak az ajtók, és az emberek felállva tapsolnak” – fogalmazott a Fesztiválzenekar közönségének egyik tagja az együttes 2017-es londoni koncertje után. A Bartók műveiből összeállított program most itthon is elhangzik.
Az este első fele formabontó: a zenekar egymás mellé állítja az eredeti, Bartók által gyűjtött népzenét és a zeneszerző kompozícióit. Ehhez a lehető legautentikusabb partner csatlakozik: Sebestyén Márta, akinek az édesanyja Kodály-tanítvány volt, személyes varázsával megfűszerezve, de változtatások nélkül adja elő a tradicionális magyar népdalokat.
Nem távolodik el teljesen a népi motívumoktól a koncert második fele sem, hiszen Bartókot egyetlen, balladisztikus operájának komponálása közben is mélyen foglalkoztatta a népzene. A kékszakállú herceg vára férfi és nő zaklatott párbeszéde, pszichológiai misztériumjáték, amely a férfilélek legmélyebb bugyraiba visz. E lélek sokban hasonlít Bartók melankóliába hajló, magányos karakteréhez. Az Opera Today így írt a BFZ előadásáról: „A zenekar a szivárvány minden színében tündökölt. Soha életemben nem hallottam megszólalni ennyi színt, amihez tökéletesen illeszkedett Cser Krisztián csodálatos, bársonyos basszusa.” Cser partnere ezúttal Vizin Viktória lesz; az elismert mezzoszopránt már a Covent Garden, a Carnegie Hall és a Metropolitan közönsége is hallhatta."


A Fesztiválzenekar nem előadja, hanem lélegzi Bartókot, akinek fantasztikus lélekgazdagságát és mély érzésű, őszinte zenéjét egy egész estén keresztül élvezheti a közönség.

„A Fischer Ivánok, Sebestyén Márták, Komlósi Ildikók és Cser Krisztiánok miatt magyar művésznek lenni egy koncertteremben olyan, mint Meryl Streepnek lenni az Oscar-gálán. Kinyílnak az ajtók, és az emberek felállva tapsolnak” – fogalmazott a Fesztiválzenekar közönségének egyik tagja az együttes 2017-es londoni koncertje után. A Bartók műveiből összeállított program most itthon is elhangzik.
Az este első fele formabontó: a zenekar egymás mellé állítja az eredeti, Bartók által gyűjtött népzenét és a zeneszerző kompozícióit. Ehhez a lehető legautentikusabb partner csatlakozik: Sebestyén Márta, akinek az édesanyja Kodály-tanítvány volt, személyes varázsával megfűszerezve, de változtatások nélkül adja elő a tradicionális magyar népdalokat.
Nem távolodik el teljesen a népi motívumoktól a koncert második fele sem, hiszen Bartókot egyetlen, balladisztikus operájának komponálása közben is mélyen foglalkoztatta a népzene. A kékszakállú herceg vára férfi és nő zaklatott párbeszéde, pszichológiai misztériumjáték, amely a férfilélek legmélyebb bugyraiba visz. E lélek sokban hasonlít Bartók melankóliába hajló, magányos karakteréhez. Az Opera Today így írt a BFZ előadásáról: „A zenekar a szivárvány minden színében tündökölt. Soha életemben nem hallottam megszólalni ennyi színt, amihez tökéletesen illeszkedett Cser Krisztián csodálatos, bársonyos basszusa.” Cser partnere ezúttal Vizin Viktória lesz; az elismert mezzoszopránt már a Covent Garden, a Carnegie Hall és a Metropolitan közönsége is hallhatta.